Állásajánlat - iratkezelési, igazgatósági munkatárs

Az NFP Nemzeti Fejlesztési Programiroda Nonprofit Kft. pályázatot hirdet iratkezelési, igazgatósági munkatárs munkakör ellátására.

 

A munkaviszony időtartama: határozatlan idejű jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye: 1139 Budapest, Pap Károly utca 4-6.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: iratkezelési feladatok

  

Iratkezelési Osztály munkatárs

Főbb feladatok:

  • ügyiratkezelés és nyilvántartás folyamatos biztosítása, ügyvitel bonyolítása,
  • titkársági és ügyfélszolgálati feladatok ellátása,
  • irattározási feladatok ellátása,
  • iktatási feladatok ellátása: szkenneli, érkezteti, vezetői szignálást követően iktatja a beérkező iratokat, és gondoskodik azok címzetthez vagy illetékes szervezeti egységhez történő eljuttatásáról,
  • közreműködés az írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek előkészítésében, szerkesztésében, egységes arculatot biztosító formázásában,
  • ügyvezető igazgató és igazgatók napi munkavégzéshez támogatás nyújtása gyors gépírás feladat végzésével,
  • irodai adminisztrációs feladatok ellátása,
  • közreműködés az írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek előkészítése, szerkesztése, egységes arculatot biztosító formázása,
  • közreműködés a titkársági és ügyfélszolgálati feladatok ellátásában,
  • ellátja az értekezletek és tárgyalások esetében a protokoll- és reprezentációs feladatokat.

  

Pályázati feltételek:

  • legalább középfokú végzettség, érettségi, 
  • haladó szintű Office ismeret,
  • kiváló helyesírás ismeret,
  • csapatjátékos, együttműködési képesség,
  • önálló munkavégzés képessége,
  • kiváló problémamegoldó készség,
  • precíz munkavégzés, határidők betartása,
  • terhelhetőség, jó stressz tűrő képesség,
  • monotonitás tűrés.

  

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • vakon, 10 ujjas gépírás;
  • 3 évnél hosszabb idejű gyakorlat,
  • iratkezelő, irattáros szakképesítés
  • gyors és gépíró képesítés
  • EU-s projektekhez kapcsolódó tapasztalat,
  • KEHOP ismerete, ilyen területen szerzett korábbi tapasztalat,

  

Amit kínálunk:

  • szakmai fejlődési lehetőség,
  • versenyképes fizetés,
  • felelősségteljes munka.

  

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • magyar nyelvű fényképes szakmai önéletrajz,
  • magyar nyelvű motivációs levél,
  • végzettséget, képzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok fénymásolata,
  • egyéb, a pályázót bemutató, elbíráláshoz szükséges információk.

  

A beosztás betölthetőségének időpontja: legkorábban döntést követően azonnal.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2020. február 29.

 

A pályázatok benyújtásának lehetséges módja:

  • Elektronikus úton: nagyne.locsei.judit@nfp.hu; és bartos.szilvia@nfp.hu; tárgyban kérjük feltüntetni a pályázat azonosító számát: NFP_HR_2020/134 valamint a beosztás megnevezését: iratkezelési, igazgatósági munkatárs.

  

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

Személyes meghallgatás céljából azok a pályázók kerülnek behívásra, akik a pályázati anyagot időben és hiánytalanul benyújtják, valamint megfelelnek a Munkáltató által elvárt szakmai követelményeknek és meghallgatásukat a kiíró szükségesnek ítéli. Pályázó a pályázat benyújtásával hozzájárul ahhoz, hogy az NFP Nonprofit Kft. a pályázati anyagban szereplő személyes adatait a pályázat elbírálása céljából kezelje.

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: www.nfp.hu